SpellForce 3: Soul Harvest
Purity Wars'dan üç yıl sonra, Nortander yeni bir çağın eşiğinde. Bir nifakçı, Cüceler âlemini tamamen bitirmekle tehdit ederken, Kara Elflerden oluşan esrarengiz bir tarikat bilinmeyen nedenlerle insanların ruhlarını ele geçiriyor.