SpellForce 3 Reforced
Jest rok 518. Rebelia buntowniczych magów, znana jako Wojny Magów, została brutalnie stłumiona przez Koronę. Było to jednak pyrrusowe zwycięstwo. Całe krainy popadły bowiem w anarchię, uchodźcy przemierzają ziemie w poszukiwaniu schronienia, zaś tajemnicza, zabójcza choroba, zwana „krwawą gorączką”, bardzo szybko się rozprzestrzenia.
W takich chwilach ludzie kurczowo chwytają się najmniejszych oznak nadziei. Światło Cnoty, dowodzone przez charyzmatycznego Rondara Lacaine'a, za wszelkie nieszczęścia obwinia magów. Według nich tylko drugie nadejście Aonira, ojca wszystkich bogów, przywróci Eo dawną świetność.
Fantastyczna opowieść: zanurz się w niezwykle bogatym świecie. Odkryj tajemnice, jakie stoją za obecną sytuacją Nortanderu.
Doświadcz wyjątkowej historii: ciesz się kampanią na ponad 30 godzin, w pojedynkę lub w trybie współpracy z przyjaciółmi. Staw czoła przeciwnikom w starciach sieciowych.
Multiplayer: rozbudowana rozgrywka wieloosobowa w różnych trybach – walczcie między sobą w grze PvP (gracz kontra gracz) lub w trybie Dominacji. Spróbuj także współpracy, gdzie wspólnie kontrolujecie jedną frakcję bądź każdy dowodzi swoją.
– Tryb Przygody: dodatkowy tryb rozgrywki podobny do trybu gry swobodnej oryginalnego SpellForce'a, zapewniający ponad 20 godzin unikalnej rozgrywki i mnóstwo możliwości grania od nowa. Dostępny tryb współpracy!
– Ulepszona obsługa modyfikacji w trybach Przygody i areny. Twórz własne mapy Przygody lub areny i udostępniaj je członkom społeczności.