300 GXP
Kup 250 GXP, walutę w grze, którą możesz wydać w Sphere 3. Możesz kupić nowe przedmioty, takie jak wierzchowce, zwierzaki, ulepszenia i najnowszą Sezonową Przepustkę Bitewną!