Sphere 3
Dive into Sphere 3, a fantasy MMORPG with a rich world, compelling storyline, and dynamic combat. Experience a diverse progression system, wage war in fierce alliance battles, and explore a vast world full of secrets and mysteries.
In Sphere 3, the war never dies down. Hundreds of players take part in grand castle sieges, using battering rams and ballistae; fight in the arena to prove their superiority; and form clans and alliances to wage large-scale wars for world domination.
Besides battles with other players, Sphere 3 offers rich PvE. You can venture into mysterious dungeons, participate in large-scale battles with huge world bosses, and destroy hordes of monsters. Killing them yields valuable loot — from rare recipes and crafting resources to powerful legendary items.
The foundation of Sphere 3 is an epic plot. How was the world born? Why do demons hate humans? Who wants to enslave humanity? And what does the old wizard living in a lonely tower have to do with it? You will find answers to these and other questions in over 1000 diverse quests that will take you through enchanted forests, scorching deserts, and cold mountains.
The dynamic combat is enhanced by a non-targeting system, where swift movement and precise aiming are key. This allows you to evade attacks while dealing significant damage, creating room for advanced tactics and true mastery.
Large-scale PvP battles. Fight across the world, capture castles, form clans and alliances, declare wars, and demonstrate your superiority.
Dynamic combat system. Thanks to the convenient non-target system, players can dodge attacks while dealing massive damage. Only skill determines the outcome of the battle.
Optimized for massive battles. Enjoy stable fps even in the largest battles with hundreds of players.
Rich PvE content. Explore dangerous dungeons, eliminate special enemies, fight world bosses. And if the enemy is too strong, other players will come to your aid.
Developed economy and crafting. Become a legendary craftsman whose weapons, armor, or jewelry will be in high demand at the auction.