300 GXP
Sphere 3'te harcayabileceğiniz oyun içi para birimi olan 250 GXP satın alın. Binekler, evcil hayvanlar, yükseltmeler ve en yeni Sezonluk Savaş Bileti gibi yeni öğeler satın alabilirsiniz!