Sphere 3
Poznaj Sphere 3 — MMORPG z bogatym światem, dopracowaną fabułą i unikalnymi lokacjami. Graczy czeka zróżnicowany system rozwoju, zacięte wojny sojuszy oraz ogromny świat pełen tajemnic i zagadek.
W Sphere 3 wojna nigdy nie ustaje. Setki graczy bierze udział w wielkich oblężeniach zamków, używając taranów i balist; walczy na arenie, by udowodnić swoją wyższość; tworzy klany i sojusze, by toczyć zakrojone na szeroką skalę wojny o panowanie nad światem.
Poza bitwami z graczami, Sphere 3 oferuje bogate PvE. Możesz udać się do tajemniczych lochów, wziąć udział w masowych bitwach z ogromnymi bossami świata i unicestwiać hordy potworów. Zabicie ich nagradza cennymi łupami — od rzadkich receptur i zasobów do wytwarzania, po potężne legendarne przedmioty.
Podstawą Sphere 3 jest epicka fabuła. Jak narodził się świat? Dlaczego demony nienawidzą ludzi? Kto chce zniewolić ludzkość? I co ma z tym wspólnego stary czarodziej mieszkający w samotnej wieży? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w ponad 1000 zróżnicowanych zadań, które poprowadzą cię przez zaczarowane lasy, gorące pustynie i zimne góry.
Dynamiczną walkę uzupełnia wygodny system non-target, gdzie gracz musi stale celować, by trafić wroga. Właściwy ruch i precyzyjne celowanie pozwalają unikać obrażeń, zadając jednocześnie poważne obrażenia przeciwnikowi. To otwiera przestrzeń dla taktyki i pozwala wykazać się prawdziwym kunsztem.
Dynamiczny system walki. Dzięki wygodnemu systemowi non-target gracze mogą unikać ataków, zadając przy tym ogromne obrażenia. Tylko mistrzostwo decyduje o wyniku walki.