Sphere 3
Sphere 3'ü keşfedin — zengin bir dünyaya, detaylı bir hikayeye ve eşsiz mekanlara sahip bir MMORPG. Oyuncuları çeşitli bir gelişim sistemi, şiddetli ittifak savaşları ve sırlarla gizemlerle dolu uçsuz bucaksız bir dünya bekliyor.
Sphere 3'te savaş asla durmaz. Yüzlerce oyuncu, koçbaşları ve mancınıklar kullanarak görkemli kale kuşatmalarına katılır; üstünlüklerini kanıtlamak için arenada savaşır; dünyaya hükmetmek için büyük ölçekli savaşlar yürütmek üzere klanlar ve ittifaklar kurar.
Oyuncu savaşlarının yanı sıra, Sphere 3 zengin bir PvE sunar. Gizemli zindanlara girebilir, devasa dünya bosslarıyla büyük ölçekli savaşlara katılabilir ve canavar sürülerini yok edebilirsiniz. Onları öldürmek, nadir tarifler ve zanaat kaynaklarından güçlü efsanevi eşyalara kadar değerli ganimetler sağlar.
Sphere 3'ün temelinde epik bir konu yatar. Dünya nasıl doğdu? Neden iblisler insanlardan nefret ediyor? İnsanlığı kim köleleştirmek istiyor? Ve ıssız bir kulede yaşayan yaşlı büyücünün bununla ne ilgisi var? Bu ve diğer soruların yanıtlarını, sizi büyülü ormanlar, kavurucu çöller ve soğuk dağlar boyunca götürecek 1000'den fazla çeşitli görevde bulacaksınız.
Dinamik savaş, oyuncunun düşmana vurmak için sürekli nişan alması gereken kullanışlı bir non-target sistemi ile güçlendirilmiştir. Doğru hareket ve hassas nişan alma, rakibe ciddi hasar verirken hasardan kaçınmayı sağlar. Bu, taktiğe olanak tanır ve gerçek ustalık sergilemenize olanak verir.
Kitlesel Savaşlar için Optimizasyon. Yüzlerce oyuncunun olduğu en büyük savaşlarda bile sabit bir fps'in keyfini çıkarın.