Spiral
Uzakta bir yerde, bir tren düdüğünün sesi duyuluyor. Bir yerlerde olman gerekiyor ama henüz hazır değilsin. Önünde bir merdiven uzanıyor, belirsiz bir şekilde tanıdık gelen kapılar seni daha da aşağılara sürüklüyor... Bu kapılar seni hangi maceralara götürecek?
Bernard Penfield ile tanış... İçten bir yazar, içe dönük ruh, rol yapma oyunları ustası, profesyonel köpeksever, evinin konforuna düşkün ve bu hikaye boyunca senin yol arkadaşın! Bernard'ın yanında yürüyüp zihninin giderek artan istikrarsızlığını aşmasına ve geçmişindeki anılarla yeniden bağlantı kurmasına yardımcı ol.
Çocukluğun hayal gücü ve merakından gençlikte arkadaşlıklar kurmaya, yetişkinliğin zorluklarından bilgeleşmeye kadar Bernard'ın hikayesini hayatının 5 farklı evresinde gezinerek deneyimle.
En güzel anılarımız, onları oluşturan insanlardan yoksun olsa ne olurdu? Ailenle birlikte sıcak kamp ateşi ve balık avı sırasında Penfield kulübesinde huzuru bul veya Bernard'ın annesinin sevgiyle ilgilendiği büyüleyici kütüphaneyi keşfet. Bern'in çocukluk arkadaşı Emily ile tembel, güneşli günlerde uçurtma uçur. Kalbini kazanacak sevimli çocuklardan oluşan bir ekiple heyecan verici ‘Şatolar ve Yaratıklar’ oyunları sırasında hayal gücünü serbest bırak.
Her şeyin bir başlangıcı, ortası ve sonu vardır. Bernard'ın zihninde ilerledikçe bilişsel bozulma onun bakış açısını değiştirmeye başlar. Bernard'ın hikayesini anlatışından oyunu nasıl oynadığına kadar her şeyi etkiler. Etrafı görmeye ve müziği duymaya çalışırken geride kalan anılarını kavramaya çalış. Onun yanında ol, onu hatırla ve o yapamayacak durumda olduğunda ona anlat.
Hatırlayamasa bile hatırlamasına yardım ederek Bernard'ın dileğini yerine getir. Anıları en ince ayrıntısına kadar keşfet. Bernard’ın zihniyle bağını güçlendirmek ve bilişsel bozulmayı yavaşlatmak için görünürde gizli kalan anıları ortaya çıkar.