Spirit Castor: A Father's Trust
Come, journey with us back to 1937, a time where life was slower and simpler. OR WAS IT?
Explore the village of New Goshen and the lives and memories of its residents, those who live in the mountains of Castor year-round, those who visit on rare occasion, and those who simply just should not be.
The 30’s was a bustling era with new industry, new hopes, ambitions, and a history steeped in struggles for some and more abundance than any man needs in a lifetime for others. It was a time where history meets contemporary, where rumors of war flow through the air like static electricity, where hush reports of strange phenomena whisper on the wind, where our hero begins a historical journey in the battle of light versus dark, good versus evil, truth versus trickery.
Walk the streets of New Goshen, listen to the stories of the elders, and explore hidden passages while you as the First-Person hero immerse yourself in the perspective of the Protagonist, as he finds traces about his estranged father and begins to discover his true destiny through this first release of our indie studio, an episodic adventure-style puzzle game. Grab your sword and wield the power of the Holy Scriptures.