Spirit Castor: A Father's Trust
Cofnij się z nami do roku 1937, do czasów, w których życie płynęło wolniej i było prostsze. ALE CZY NA PEWNO?
Poznaj wioskę New Goshen oraz życie i wspomnienia jej mieszkańców: tych, którzy mieszkają w górach Castor przez cały rok, tych, którzy odwiedzają je od czasu do czasu, oraz tych, którzy zwyczajnie nie powinni istnieć.
Lata 30. były tętniącą życiem erą z rozwojem nowego przemysłu, nowymi nadziejami, ambicjami i historią przesiąkniętą zmaganiami dla jednych i dostatkiem większym niż jest to za życia potrzebne dla innych. Był to czas, w którym przeszłość łączyła się ze współczesnością, gdzie pogłoski o wojnie krążyły w powietrzu niczym ładunki elektrostatyczne, gdzie ciche doniesienia o dziwnych zjawiskach niosły się szeptem na wietrze. W tym też czasie nasz bohater rozpoczyna niezwykłą podróż, w której toczy się walka światła z ciemnością, dobra ze złem, prawdy z podstępem.
Spaceruj ulicami New Goshen, słuchaj opowieści starszyzny i odkrywaj ukryte przejścia, wcielając się w protagonistę z perspektywy pierwszej osoby. Jako bohater szukasz śladów swojego odseparowanego ojca i zaczynasz odkrywać swoje prawdziwe przeznaczenie w tej pierwszej produkcji naszego niezależnego studia, będącej epizodyczną przygodową grą logiczną. Chwyć za miecz i władaj mocą Świętych Pism (Holy Scriptures).