Spirit of the Island
W Twojej ojczyźnie panuje stara tradycja: żeby dopełnić rytuału przejścia w dorosłość, trzeba udać się w podróż i dokonać odkrycia. Twoja przygoda rozpoczyna się na odległej wyspie w głębi tropikalnego archipelagu. Niegdyś była prosperującym ośrodkiem turystycznym, ale teraz daleko jej do dawnej świetności. Twoim zadaniem jest przywrócić jej życie! Poznawaj archipelag, spotykaj się z lokalnymi mieszkańcami i pomóż im odbudować turystyczny raj... a jednocześnie odkryć tajemnice ze swojej przeszłości!
W Spirit of the Island jest co robić! Niezależnie od tego, jak będziesz spędzać czas, nabędziesz doświadczenia i polepszysz swoje umiejętności, odblokujesz nowe przepisy i będziesz zwiększać swoją skuteczność w wykonywaniu wszystkich czynności. Dzięki czemu Twoje nowe życie stanie się łatwiejsze.
Spirit of the Island obejmuje 10 wyjątkowych umiejętności, takich jak uprawa, hodowla, kopalnictwo, zdolności społeczne, a nawet rybołówstwo, które pojawia się w specjalnej minigrze. Czy uda Ci się opanować je wszystkie?
Jedną z głównych funkcji Spirit of the Island jest tryb kooperacji dla 2 osób. Masz również do dyspozycji wszelkie funkcje trybu jednoosobowego podczas rozgrywki online. Tryb kooperacji opowiada też własną, niepowtarzalną fabułę. SOTI ma również funkcję dzielenia się zasobami, co oznacza, że możesz wnieść zasoby znalezione samodzielnie do kampanii w trybie wieloosobowym! Zbuduj farmę, uprawiaj zboża, gotuj pyszne posiłki, stwórz sklep, sprzedawaj swoje produkty turystom, poznawaj obszerny archipelag, żeby odnaleźć skarb, i odkrywaj sekrety tropikalnego raju! Zaproś znajomych i zacznijcie swoją podróż w trybie kooperacji już teraz!
Spirit of the Island ma 14 możliwych do eksploracji wysp, a na każdej są inne zwierzęta, sekrety i zagrożenia. Wiedza o tym, kto – lub co – zamieszkuje te wyspy, zaginęła na przestrzeni wieków. Odnajdziesz jednak na nich tajemnicze jaskinie chronione przez starożytne stworzenia. Czy masz w sobie tyle odwagi, żeby je poznać i odkryć skrywane w ich czeluściach tajemnice? Dzięki temu zgarniesz rewelacyjne nagrody i będziesz bliżej swojego celu: odkrycia tajemnic z Twojej przeszłości.
Na archipelagu roi się od życia! Poznaj ponad 14 wyjątkowych postaci. Każda ma swoje własne cechy i dziwactwa. I tak – romanse też są możliwe! W zależności od Twojej postaci możesz romansować i brać ślub z różnymi postaciami niezależnymi. A na końcu urządzić huczne wesele!
Jedna z unikalnych cech Spirit of the Island to wydarzenia – seria powtarzających się zdarzeń występujących w każdym roku w grze (4 miesiące). Przybierają różne formy: of urodzin postaci niezależnej i Dnia Oceanu – tradycyjnego święta na cześć oceanu – po Twoje własne wydarzenia. W mieście zawsze dzieje się coś fajnego, więc często sprawdzaj kalendarz!