Spirit of the Island
Spirit of the Island'da yapılacak pek çok şey var! Zamanını nasıl geçirirsen geçir deneyim kazanacak ve becerilerini geliştirecek, yeni tarifler açacak ve yaptığın her şeyde daha verimli olacaksın, bütün bunlar hayatını kolaylaştıracak.
Spirit of the Island'da çiftçilik, madencilik, toplayıcılık, sosyallik ve hatta balık tutma gibi 10 farklı beceri yer alıyor ve her biri kendi özel mini-oyunları ile geliyor. Hepsinde gerçek bir usta olacak mısın?
Spirit of the Island'ın ana özelliklerinden biri de 2 oyunculu eşli mod. Tek oyunculu modda yer alan tüm özellikleri çevrimiçi oyunda da bulacaksın, bu mod ayrıca kendi benzersiz hikâyesini sana sunacak. Ayrıca SOTI Kaynak Paylaşım (Resource Sharing) özelliğine sahiptir, yani kendi çok oyunculu yolculuğuna kendi bulduğun kaynaklardan bazılarını getirebilirsin! Bir çiftlik kur, ekinleri yetiştir ve lezzetli yemekler yap, bir mağaza aç ve ürünlerini turistlere sat, hazineleri bulmak için devasa Takımadayı keşfet ve bu tropik cennetin sırlarını keşfet! Arkadaşlarını davet et ve eşli moddaki macerana hemen başla!
Spirit of the Island, 14 özgün ve keşfedilebilir ada içerir, her biri kendine özgü bir faunaya, sırlara ve tehlikelere sahiptir. Bu adalarda kimlerin - ya da nelerin - yaşadığına dair bilgiler tarihte kaybolup gitti ancak sen antik yaratıklar tarafından korunan gizemli mağaralar bulacaksın — bu mağaraları keşfedecek ve gizemlerini açığa çıkaracak cesarete sahip misin? Bu keşiflere çıkmak sana iyi ödüller sunacak ve nihai amacına ulaşman için sana yardımcı olacak: Geçmişinin sırlarını açığa çıkarmak.
Takımada yaşamla dolu! 14'ten fazla özgün karakterle tanış, her biri kendine özgü davranışlara ve özelliklere sahip. Ve evet, oyunda romantik seçenekler de yer alıyor! Karakterine bağlı olarak farklı NPC'lerle romantik ilişkilere girip evlenebilecek ve en sonunda gösterişli bir düğün yapabileceksin!
Spirit of the Island'ın en sıra dışı özelliklerinden biri etkinlikler— her oyun yılında (4 ay) yeniden yaşanan bir dizi olaylar. Etkinlikler farklı çeşitlere sahiptir: NPC'lerin doğum günleri, Okyanus'un doğum gününü kutlamak için düzenlenen ve geleneksel bir Tatil olan Okyanus Günü (Ocean Day) ve kendi özel etkinliklerin. Kasabada her zaman eğlenceli bir şeyler yaşanıyor, bu yüzden takvimini sık sık kontrol etmeyi unutma!