Splash Cars
Bring color to a boring grey world as you drive your heart out and leave a brilliant trail of paint in your wake! Splash Cars is an isometric 3D driving game where you’ll race for freedom of expression, outrunning the authorities and inspiring other public servants to join your cause.
Team up for cooperative multiplayer fun or progress solo. Choose your style from a range of original cars and use custom paint jobs to stand out from the pack. Use power-ups to sabotage your pursuers or super-size your car! Splash Cars is casual freestyle fun for players of all ages.