Splash Cars
Kalbinizi sürerken sıkıcı gri dünyaya renk katın ve arkada bıraktığınız parlak boyaların izini sürün! Splash Cars, ifade özgürlüğü için yarışacağınız, otoritelerden kaçarak ve diğer kamu hizmetlilerini davaya katılmaya teşvik eden izometrik 3D sürüş oyunudur.
İşbirlikçi çok oyunculu eğlence için ekip oluşturun veya solo ilerleyin. Orijinal arabalar arasından tarzınızı seçin ve kalabalıktan sıyrılmak için özel boyalar kullanın. Takipçilerinizi sabote etmek için güçlendiriciler kullanın veya arabayı süper boyuta getirin! Splash Cars, her yaştan oyuncu için rahat bir serbest stil eğlence sunar.