Splatter - Zombiecalypse Now
Splatter is a top-down-shooter with a film-noir-singleplayer-campaign. Fight against all kinds of monsters hordes with a huge arsenal of weapons, all with top of the line physics-based splatter effects and destructible level environments.
Meet interesting characters, accomplish dozens of side quests, engage boss fights and upgrade your weapons.
The story mode spans 16 levels with fully voiced NPCs and dialogs and animated cutscenes.