SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated
Are you ready, kids? The cult classic is back, faithfully remade in spongetastic splendor! Play as SpongeBob, Patrick and Sandy and show the evil Plankton that crime pays even less than Mr. Krabs. Want to save Bikini Bottom from lots of rampant robots with your mighty bubbles? Of course you do! Want to underpants bungee jump? Why wouldn't you! Want to join forces in a brand new multiplayer mode? The battle is on!
AMD / Intel CPU running at 2.8 GHz or higher (AMD Phenom II X4 925 or Intel i3-4130 or newer are recommended)
AMD / Intel processor running at 3.5 GHz or higher (AMD FX-6300 series or Intel Core i3-8100 or newer is recommended)
Requires a 64-bit processor and operating system, Windows 7 and 8.1 are supported but some AMD Graphics Cards might show weaker performance on these OS versions.