SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom — Rehydrated
Hej dzieciaki, jesteście gotowe? Kultowy klasyk powrócił, wiernie odtworzony w gąbczastym splendorze! Graj jako SpongeBob, Patrick i Sandy, by pokazać złemu Planktonowi, że zbrodnia popłaca mniej nawet niż praca u Pana Kraba. Chcesz uratować Bikini Dolne przed atakiem armii szalonych robotów za pomocą swoich potężnych bąbelków? Oczywiście, że chcesz! Chcesz skoczyć na bungee na gumce od majtek? Dlaczego by nie! Chcesz połączyć siły ze znajomymi w zupełnie nowym trybie wieloosobowym? Niech rozpocznie się bitwa!
Procesor AMD/Intel z taktowaniem 3,5 GHz lub wyższym (rekomendowane procesory z serii AMD FX-6300 i Intel Core i3-8100 lub nowsze)
Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego. Systemy Windows 7 i 8.1 są obsługiwane, ale niektóre karty graficzne AMD mogą wykazywać słabszą wydajność w tych wersjach.