SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated
Hazır mısınız çocuklar? Orijinaline sadık kalarak, süngerimsi bir ihtişamla yeniden tasarlanan kült klasik geri döndü! SpongeBob, Patrick ve Sandy olarak oyna ve kötülük peşindeki Plankton'a, Mr. Krabs için çalışmanın bile suç işlemekten daha kazançlı olduğunu göster. Bikini Bottom'ı dev baloncuklarınla öfkeli robotlardan kurtarmak ister misin? Tabii ki istersin! Donunla bungee jumping yapmaya ne dersin? Neden olmasın! Peki yepyeni çok oyunculu modda güçlerini birleştirmek ister misin? Mücadele başlıyor!
2.8 GHz veya daha yüksek hızlarda çalışan AMD / Intel işlemci (AMD Phenom II X4 925 veya Intel i3-4130 ya da daha yenisi önerilir)
3.5 GHz veya daha yüksek hızlarda çalışan AMD / Intel işlemci (AMD FX-6300 serisi veya Intel Core i3-8100 ya da daha yenisi önerilir)
64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir, Windows 7 ve 8.1 desteklidir ancak bazı AMD Ekran Kartları bu İşletim Sistemi sürümlerinde daha düşük performans gösterebilir.