SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake - Costume Pack
The Official Cosmic Shake Costume Pack, including 7 additional SpongeBob costumes! Pizza glide as Opposite Day Bob or karate kick as Band Geek while you make your way through this brand-new SpongeBob adventure.