SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake
Wish-granting Mermaid’s Tears in the hands of SpongeBob and Patrick… What could possibly go wrong?
But that’s nothing everyone’s favorite sponge can’t handle - with the right cosmic costume! Everybody do the Cosmic Shake!
Now it’s up to our heroes to rescue their friends who got lost in the Wishworlds and bring back Bikini Bottom’s most iconic buildings.