SpongeBob Kanciastoporty: The Cosmic Shake – pakiet z kostiumami
Oficjalny pakiet z kostiumami Cosmic Shake, zawierający 7 dodatkowych kostiumów SpongeBoba! Ślizgaj się jako Bob z dnia na opak albo wykonuj kopy karate jako członek kapeli Skalmara w tej nowej przygodzie ze SpongeBobem.