Spook-A-Boo
Detect, scan, hook and trap ghosts with your fellow hunters and stop them from causing havoc across the galaxy. Travel through wacky worlds and dizzying dimensions to find and capture every ghost.
A spook-tacular 1-4 players couch co-op experience where you detect, scan, hook and trap clever ghosts before they escape. Race against time across 28 levels through four themed worlds and discover why the ghosts are wreaking havoc.
Spook-A-Boo is a fun family adventure with laughter, cooperation and a ghostly good time.
Normie, Doughy and Zappy aren't the only ghosts in the galaxy! They come in various shapes, sizes and with wicked powers. Make sure you're capturing them and not the other way around!
Work with - and against! - your teammates to trap every ghost you run into through the four unique worlds you have to play through.