Spotify Music and Podcasts
With Spotify, you have access to a world of music and podcasts. You can listen to albums, or watch episodes from your favorite creators, or create your own playlists for any moment. Want to discover new music? Choose a ready-made playlist that suits your mood or get personalized recommendations.
Love music? Play your favorite songs and albums on Windows and Mac with Spotify.
Stream the tracks you love instantly, browse the charts or fire up ready-made playlists in every genre and mood. Discover new music too, with awesome playlists built just for you.
Watch video podcasts & keep on top of your listening with Spotify's miniplayer. And listen together with friends with Spotify Jam.