Spyder: Agent 8
From the BAFTA award-winning studio Sumo Digital comes a one-of-a-kind spy adventure!
Set in a retro-futuristic 1970s spy world, you play as Agent 8: the world's tiniest and most adorable robot spider superspy. Built by the British Spy Agency S.A.F.E using experimental technology, Agent 8 was made for top-secret missions. With sticky sucker feet that cling to any surface, this little spy can crawl anywhere — even upside down.
Your mission is to stop the evil organisation S.I.N and save the world. From rescuing astronauts to sabotaging a submarine or stopping a speeding train, every level is packed with tiny spy-sized missions. Use Agent 8’s gadgets to slip past obstacles, explore every corner, and uncover clever surprises. It’s all about problem-solving, stealth, and adventure!
Play as Agent 8, a tiny spy gadget that moves like a real spider! A clever, charming hero who can crawl into every hidden corner.
Solve fun environmental puzzles! Push, pull, and launch objects to open secret paths, trigger surprises, and find creative ways to complete each mission.
Step into a colorful retro world inspired by 1970s spy films. Detailed, lively visuals bring every mission to life, making you feel like a true superspy.
Play levels again and again to uncover hidden treasures, find collectibles, and unlock achievements. A Spyder’s mission isn’t over until every secret is discovered!