S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl Ultimate
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl is the unforgiving FPS survival adventure in a dark science-fiction open world. Scavenge for gear and resources, hunt for wonders, make hard decisions to survive and pave the path through the Chornobyl Anomalous Zone.
Ultimate Edition provides all the Deluxe bonuses, including weapon & armor sets and Bonus Side Quest.