S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl Ultimate
Edycja Ultimate zapewnia wszystkie dodatki z Edycji Deluxe, w tym broń, zestawy pancerza, dodatkową misję poboczną oraz związane z nią wyjątkowe wyposażenie.