Star Overdrive
Star Overdrive is a high-speed action-adventure set in an open world. Race across an alien planet on your Hoverboard, mastering tricks, battling enemies, solving puzzles, and using your powers to overcome challenges and shape your destiny!
Set off on a high-speed Hoverboard adventure in Star Overdrive, where fast-paced action collides with the mysteries of a distant alien world.
After intercepting a cryptic distress signal, you, the protagonist Bios, find yourself stranded on an enigmatic planet called Cebete. Armed with your versatile Keytar and advanced Hoverboard, you'll navigate diverse biomes, confront challenges, evolve your hidden powers, and uncover the mystery behind the disappearance of your beloved Nous.
Adapt, experiment, and combine powers with the environment to outsmart enemies, navigate the alien world, and shape your fighting style.
Explore three distinct biomes, each with unique landscapes, creatures, and hidden challenges. No two rides feel the same.
Alter gravity’s effects, unleash kinetic energy, and combine abilities to defeat enemies.
Personalize your Hoverboard with vibrant colors and design upgrades, tailoring both appearance and experience to your playstyle.
Gather resources to boost your Hoverboard’s speed, gravity, control, and more, pushing your skills to the limit in races, intense rides, and daring stunts.
From the whispering dunes to the gravity bending ruins, every biome is a challenge, demanding speed, precision, and creative thinking.