Star Overdrive
Star Overdrive to szybka przygodówka akcji osadzona w otwartym świecie. Ścigaj się po obcej planecie na Hoverboardzie, opanowując sztuczki, walcząc z wrogami, rozwiązując zagadki i używając swoich mocy, by stawić czoła wyzwaniom i stworzyć własne przeznaczenie!
Wyrusz w przygodę na wysokoprędkościowym Hoverboardzie w Star Overdrive, gdzie szybka akcja zderza się z tajemnicami odległego obcego świata.
Po przechwyceniu zakodowanego sygnału SOS Ty, jako bohater Bios, zostajesz wyrzucony na enigmatycznej planecie zwanej Cebete. Uzbrojony w swój wszechstronny Keytar i zaawansowany Hoverboard, steruj poprzez różnorodne biomy, stawiaj czoła wyzwaniom, rozwijaj ukryte moce oraz odkrywaj tajemnicę zniknięcia Twojego ukochanej, Nous.
Dostosowuj się, eksperymentuj i łącz moce z otoczeniem, by przechytrzyć wrogów, nawiguj poprzez obcy świat i adaptuj swój styl walki.
Eksploruj trzy odrębne biomy, każdy z wyjątkowym krajobrazem, istotami i ukrytymi wyzwaniami. Nie ma dwóch takich samych.
Dekoruj swojego Hoverboarda przy pomocy jaskrawych kolorów i ulepszeń projektu, dostosowując wygląd oraz doświadczenie do Twojego stylu gry.
Zbieraj surowce, by podnieść prędkość, grawitację, kontrolę itp. w swoim Hoverboardzie. Przekraczaj granice własnych możliwości w wyścigach, intensywnych przejażdżkach i odważnych popisach.
Czy okiełznasz swoje umiejętności, by naginać fizykę, unikać zagrożeń lub by odkryć zapomnianą wiedzę zakopaną głęboko pod ziemią?