Star Overdrive
Star Overdrive, açık bir dünyadaki yüksek hızlı bir aksiyon-maceradır. Hoverboard'unla yabancı bir gezegende yarış, hareketler yaparak ustalaş, düşmanlarla savaş, bulmacaları çöz ve zorlukların üstesinden gelip kaderini çizmek için güçlerini kullan!
Yüksek tempolu aksiyonun uzaktaki yabancı bir dünyanın gizemleriyle buluştuğu Star Overdrive'da yüksek hızlı bir Hoverboard macerasına atıl.
Esrarengiz bir imdat sinyalini yakalayan ana karakter Bios olarak, kendini Cebete adlı gizemli bir gezegende bulacaksın. Çok kullanışlı Keytar ve gelişmiş Hoverboard'unla donanmış bir şekilde, çok çeşitli biyomları keşfedecek, zorluklara meydan okuyacak, gizli güçlerini geliştirecek ve çok sevdiğin Nous'un ortadan kaybolmasının ardındaki sırları ortaya çıkaracaksın.
Düşmanlarını zekânla alt etmek, bu yabancı dünyada yönünü bulmak ve dövüş tarzını şekillendirmek için değişen şartlara adapte ol, yeni şeyler dene ve güçlerini birlikte kullan.
Yer çekiminin etkilerini değiştir, kinetik enerjiyi serbest bırak ve düşmanlarını yenmek için beceri kombinasyonlarını kullan.
Hoverboard'unu parlak renklerle ve tasarım yükseltmeleriyle kişiselleştirerek hem görünümünü değiştir hem de deneyimini oyun tarzına uygun hâle getir.
Hoverboard'unun hızını, yer çekimini, kontrolünü ve çok daha fazlasını artırmak için kaynaklar toplayarak yarışlar yaparken, heyecan verici yolculuklara çıkarken ve cesur hareketler sergilerken yeteneklerinin sınırlarını zorla.
Fizik kurallarını hiçe sayan ve tehditleri manevra kabiliyetiyle alt eden becerilerinden mi faydalanacaksın yoksa toprağın altına gömülü, kayıp bilgileri mi ortaya çıkaracaksın?