Star Overdrive - Deluxe DLC
Star Overdrive to szybka przygodówka akcji osadzona w otwartym świecie. Ścigaj się po obcej planecie na Hoverboardzie, opanowując sztuczki, walcząc z wrogami, rozwiązując zagadki i używając swoich mocy, by stawić czoła wyzwaniom i stworzyć własne przeznaczenie!