The Art and Illustrations of Star Renegades
A digital copy of The Art and Illustrations of Star Renegades with designs from the prolific pixel-artist Bryan Heemskerk, Lead Artist of Star Renegades. This downloadable book contains 100 pgs that take you on a journey from concept to final pixel-perfection.