Star Renegades
Star Renegades includes Enter the Dragoon, The Imperium Strikes Back and the Total Lunarcy content updates, and will continue to have upcoming content updates included in the game.
A service robot named J5T-1N has arrived in your dimension to warn of impending doom from an overwhelming force known as the Imperium.
Fight for survival across a procedurally generated and emergent mission-based campaign through reactive, tactical turn-based battle system that emphasizes interrupts and counters. Standing in your way is an intelligent Adversary system with enemy officers that evolve and move up in the ranks.