Star Renegades — Artbook „The Art and Illustrations of Star Renegades”
Cyfrowe wydanie książki „The Art and Illustrations of Star Renegades” (Grafiki i ilustracje ze Star Renegades) z projektami autorstwa wybitnego pikselowego artysty Bryana Heemskerka — głównego rysownika Star Renegades. Ta książka do pobrania zawiera 100 stron, które zabiorą Cię w podróż od pomysłu do końcowego efektu pikselowej perfekcji.