The Art and Illustrations of Star Renegades
Star Renegades'in Baş Sanatçısı olan üretken piksel sanatçısı Bryan Heemskerk'in tasarımlarını içeren The Art and Illustrations of Star Renegades'in dijital kopyası. Bu indirilebilir kitap, seni konsept tasarımından kusursuz pikseller içeren nihai tasarıma kadar uzanan bir yolculuğa çıkaracak 100 sayfa içeriyor.