Star Renegades Orijinal Oyun Müzikleri
Ünlü Halcyon 6 oyun müziklerinin arkasındaki Kanadalı besteci Steve London tarafından bestelenen şarkıları içeren bu Oyun Müzikleri tempoyu artırıyor! Star Renegades Orijinal Oyun Müzikleri hızlı ve ortamı etkisi altına alan ritimler içeriyor.