Star Trek Legends
Kaptan, evrenin kaderi senin ellerinde! Star Trek tarihindeki en sevdiğin kahramanların ve kötülerin kimliğine bürün ve gizemli Neksus'u kontrol etmek için destansı bir maceraya atıl. Popüler serinin resmî takım tabanlı RPG oyununda tüm varlığı kurtarmak için savaş!
Star Trek: The Original Series, Star Trek: The Next Generation, Star Trek: Deep Space Nine, Star Trek: Voyager, Star Trek: Enterprise, Star Trek: Discovery ve Star Trek: Picard dâhil olmak üzere tüm Star Trek evrenini kapsayan karakterlerle aksiyona atıl! Cesaret isteyen görevlere atılırken, destansı sıra tabanlı savaş deneyimini yaşarken ve oyunun hikâyesinin tamamını etkileyen seçimler yaparken U.S.S. Artemis'in komutasını ele al ve efsanevi karakterlerden oluşan bir ekip kur.
U.S.S. Artemis'e kaptanlık et ve evrenin kaderini şekillendir! Mürettebatını stratejik olarak seç. Her karakterin düşmanlarını zekanla alt etmene, yenmene ve üstesinden gelmene yardımcı olacak kendine özgü becerileri ve yetenekleri var. Vereceğin her karar, zafer ve yenilgi arasındaki farkı belirleyebilir. Komutayı ele al Kaptan, galaksi senin liderliğini bekliyor!
Star Trek: Legends'ın zarifçe hazırlanmış üç boyutlu dünyasına dal! Bu destansı Star Trek RPG oyununda incelikle hazırlanmış üç boyutlu dünyaları keşfet ve gerçekçi şekilde canlandırılmış karakterlerle etkileşime geç.
Sefer modu, Star Trek: Countdown, Star Trek: Boldly Go ve Star Trek: Picard gibi sevilen Star Trek çizgi romanlarının New York Times çok satan yazarı Mike Johnson'dan yepyeni bir hikâye içeriyor. PVP liglerinde ve PVP modunda ilerlemek için sınırsız günlük savaşlarda diğer oyuncuların ekipleriyle savaş. Ya da inanılmaz ödüller için artan zorlukta yeni görevler oynamanı sağlayan sonsuz bir mücadele olan Hayatta Kalma modunda oyna.