Star Vortex: Demo
Star Vortex is a top-down ARPG space shooter that follows the formula of classic titles such as Diablo. Humanity is fighting wars on all fronts. Suddenly a new threat appears out of nowhere and begins attacking the human forces. Earth must be warned about this new danger and it is up to you to escort the mothership back home to deliver the unsettling news.