Star Vortex
Star Vortex is an Action-RPG inspired by classics like Diablo 2. Design your ship, fight your way through hostile alien sectors, upgrade as you salvage rare weapons and experiment with different builds until nothing can stand against you.
Star Vortex is a top-down ARPG space shooter that follows the formula of classic titles such as Diablo. Humanity is fighting wars on all fronts. Suddenly a new threat appears out of nowhere and begins attacking the human forces. Earth must be warned about this new danger and it is up to you to escort the mothership back home to deliver the unsettling news.
Along with creating an ultimate build to match your playstyle and searching for the best equipment you can visit the shipyard on the mothership to design your perfect ship. Starting with a small frigate, as you gain experience and level up, you can increase the size of your ship, from a small fighter to a destroyer to a cruiser and finally a huge battleship.