Star Wars Outlaws Deluxe Edition
The Rogue Infiltrator bundle, including cosmetics for Kay, Nix, the speeder, and the Trailblazer.
The Sabacc Shark bundle, including cosmetics for Kay and her blaster, Nix, the speeder, and the Trailblazer.