Star Wars Outlaws Deluxe Edition
Kay, Nix, süratçi ve Trailblazer için kozmetikler içeren Rogue Infiltrator paketi.
Kay ve blaster'ı, Nix, süratçi ve Trailblazer için kozmetikler içeren Sabacc Shark paketi.