Vymýšlejte strategie, vybudujte si operační základnu a přizpůsobte se neustále se měnícímu bojišti, aby každý váš tah měl smysl. Výsledky vašich rozhodnutí ovlivňují každý průchod hrou.
Nasaďte do boje tým operativců složený z různých archetypů – od darebáků po astromechy nebo dokonce Jedie – a vhodným výběrem z arzenálu taktických schopností přelstěte a porazte své nepřátele.
Upravte si bojovou specializaci a vzhled Hawkse a pak svůj tým doplňte originálními a na míru vytvořenými postavami ze světa Star Wars, jejichž vzhled, výbavu a schopnosti můžete přizpůsobit vlastnímu stylu hry.