Her hamlenin karşılığını alabilmek için hem operasyon üssünüzde hem de sürekli değişen savaş alanında strateji geliştirin ve adapte olun. Kararlarınızın sonuçlarıyla her oynayışınız farklı olacak.
Serserilerden astromech’lere veya hatta Jedi’a kadar çeşitli arketiplerden oluşan bir casus takımını konuşlandırın, düşmanlarınıza karşı manevra yapmak ve onları yenmek için taktiksel yetenekler arasından seçim yapın.
Hawks’ın savaş uzmanlığını ve görünüşünü özelleştirin, ardından orijinal ve özel tasarlanan Star Wars karakterlerini takımınıza alarak görünüşlerini, donanımlarını ve yeteneklerini oyun tarzınıza uyacak şekilde kişiselleştirin.