Læg strategier, og tilpas dig for at få hvert eneste træk til at tælle – resultatet af dine beslutninger gør hver hver gennemførsel af spillet forskellig.
Indsæt et hold af agenter – lige fra skurke til astromechs eller endda en Jedi – og vælg fra et arsenal af evner for at besejre dine fjender.
Tilpas Hawks' kampspecialisering og udseende, og udfyld derefter dit hold med originale og fuldt tilpasselige Star Wars-figurer, og skræddersy deres udstyr og evner.