Planuj i dostosowuj strategię, aby liczył się każdy twój ruch. Skutki dokonanych wyborów uczynią każdą rozgrywkę odmienną.
Rozmieść w terenie agentów, od łajdaków po droidy astromechaniczne, a nawet Jedi, wybierając spośród szerokiego arsenału zdolności, aby eliminować wrogów.
Określ specjalizację bojową i wygląd Hawksa, a następnie uzupełnij swój zespół o oryginalne oraz autorskie postacie z uniwersum Star Wars, dostosowując ich wygląd, wyposażenie i zdolności.