Starlight X-2: Galactic Puzzles
"Starlight X-2: Galactic Puzzles" is an intense and highly challenging grid-based logic game that will test even the sharpest minds!
Manipulate stars and asteroids within the celestial grid to illuminate planets according to unique and intricate rules.
Are you ready to decipher the enigmatic celestial grid? The universe is waiting!