Spaceport Trading Company
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Become a space tycoon, a fearless explorer, a feared pirate, or a renowned diplomat in Spaceport Trading Company. Your journey begins here.
Within Spaceport Trading Company, you assume the role of a budding spacefarer in a galaxy teeming with diverse planets, each with its own unique economy, resources, and challenges. Your mission is simple: buy low, sell high, and navigate the intricacies of interstellar trade to amass your fortune.