Starsand
Günün planladığın şekilde başladı. Motive olmuş ve son derece hırslı bir biçimde, çölün ortasında hayatının koşusuna başladın, etrafında aynı kafada olduğun kişiler var. Aylarca süren zorlu eğitimin meyvelerini nihayet toplamayı umuyorsun. Aniden, korkunç bir kum fırtınasına yakalanıyorsun ve kendini yaşamaya elverişsiz, çok sıcak bir yerde yapayalnız buluyorsun. Etrafta terk edilmiş ve acımasız bir kum okyanusundan başka bir şey görünmüyor.
Kavurucu sıcaklığı teninde hissediyorsun, uçuşan kumlar yüzüne vuruyor, dört bir yanda sadece uçsuz bucaksız bir çöl var... Ama dur biraz, bu da ne? Uzakta bir şey hareket ediyor. Neler oldu?
Starsand, seni Dünya'ya benzeyen ama çok farklı bir yermiş gibi gelen açık bir dünyaya götüren bir çölde hayatta kalma oyunu. Tehlikeler, gizemler ve bulmacalar seni bekliyor! Tam olarak ne yaşandığını, nerede olduğunu ve seni, soyu tükenmiş bir uygarlığın tarihi ile aranda ne gibi bir bağ olduğunu öğren. Yaşamaya elverişsiz bu yerde hayatta kalmayı, cevaplar bulmayı ve eski hayatına geri dönmenin yolunu bulmayı başarabilecek misin?
Tunnel Vision Studio olarak biz, elimizde RAM çubukları, GPU kaplı zırhlarımızı kuşanmış ve miğfer olarak bir VR vizörü takmış hâlde dünyayı fethetmeye hazır küçük bir yaratıcı ekibiz. Merkezi Roma'da bulunan bir grup cesur geek olarak, fiber geniş bant ve sağlıksız yiyecek ülkelerinin cazibesine teslim olmaya hazır değiliz. Geçimimizi, sevdiğimiz şeyi yaparak sağlıyoruz: yani sanal gerçeklik ve video oyunlarıyla ilgili her şey.