State of Decay 2: Juggernaut Edition
The dead have risen and civilization has fallen. Now it's up to you to gather survivors, scavenge for resources and build a community with up to three of your friends in a post-apocalyptic world.
State of Decay 2 is an open-world survival-fantasy game for you and up to 3 co-op friends. After a zombie apocalypse, your small group of survivors seek to rebuild a small corner of civilization, and you get to make all the decisions about how that happens.
Who will you recruit to your community, and how will you protect them? Who will scavenge for supplies, and who’ll stay behind to fend off zombies? And will you welcome other survivors to town, or aggressively defend your territory?
Each character in your community has their own special set of skills and traits, so no two communities are ever the same. The challenges you face also vary from game to game, based on who you recruit and the decisions you make along the way.
Undead Labs is proud to present our best-ever vision of the zombie apocalypse. Keep your eyes peeled and your weapons ready. This is one apocalypse you won't want to miss.