State of Decay 2: Juggernaut Edition Soundtrack
Immerse yourself in the apocalypse with this selection of music composed for State of Decay 2. This two-disc set contains the original May 2018 soundtrack as well as 24 brand new tracks, carefully arranged for two and a half hours of listening enjoyment.