State of Decay 2: Juggernaut Edition Soundtrack
Zanurz się w apokalipsie z tym zestawem muzyki skomponowanej dla State of Decay 2. Ten dwupłytowy album zawiera oryginalną ścieżkę dźwiękową z maja 2018 roku, a także 24 nowe utwory, starannie zaaranżowane, aby dać Ci dwie i pół godziny muzycznej przyjemności.